کاشی بین کابینتی، کدام مدل برای کدام آشپزخانه؟
نوشته شده توسط : اینفو

امروزه کابینت آشپزخانه در اصفهان نه تنها بعنوان یکی از ملزومات آشپزخانه بلکه به عنوان یک عامل تاثیر گذار در کل دکوراسیون خانه می باشد. امروزه با توجه به نوع معماری داخلی خانه ها، آشپزخانه از تمام نقاط پذیرایی و نشیمن قابل دید است و همین در چشم بودن باعث شده است تا افزاد اهمیت بسیار زیادی به دکوراسیون وطراحی داخلی آشپزخانه بدهند. وقتی صحبت از  دکوراسیون آشپزخانه می شود، بدون شک اولین موردی که به فکرمان خطور میکند کابینت آشپزخانه است. خوشبختانه کابینت ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و انواع مدل های کابینت کلاسیک در اصفهان امروزه محبوبیت زیادی در بین مردم سرتاسر جهان پیدا کرده اند، زیرا مردم زیادی تمایل دارند حسی از دوران گذشته و نوستالژی در خانه خود داشته باشند، کابینت ها هم یکی از بهترین عناصر داخلی برای این کار هستند. بعلاوه، کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع مدل کابینت های MDF در اصفهان توانسته اند توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کنند. کابینت سازی در اصفهان این مطلب را برای شما عزیزان تهیه کرده است. 

 

کاشی بین کابینتی در آشپزخانه های پرنور

رنگ و الگوی چیدمان کاشی ها دو ویژگی بسیار مهم هستند. اگر از تضاد بیش از حد رنگ ها خوشتان نمی آید و رنگ های ملایم را ترجیح می دهید، بهتر است رنگ های روشن و براق را انتخاب کنید. اما اگر نور بیش از حد آشپزخانه هنگام کار شما را آزرده می سازد، بهتر است از کاشی های مات استفاده کنید تا کمی انعکاس نور در محیط را کاهش دهد.

 

الگوهای سه بعدی سرامیک ناجی آشپزخانه های ساده

اگر کابینت هایی از جنس گلاس سفید دارید یا صاحب یک آشپزخانه با دکوراسیون مینیمال هستید، باید بدانید که نیاز بهکاشی هایی با الگوی چیدمان سه بعدی دارید! درست است که در فضاهایی این چنین ساده آرامش حکم فرماست اما چشم نیاز به بافت یا الگویی برای برقراری تعادل ذهنی دارد. این کاشی ها طرح های مختلفی دارند و بعد از نصب یک الگوی سه بعدی را تداعی می کنند مانند مکعب.

 

سرامیک های ساده متناسب آشپزخانه های استیل

فولاد، فلز و استیل هرکدام را در دکوراسیون آشپزخانه خود دارید یعنی به سبک مدرن علاقمند هستید. برای سبک مدرن همراه با حجم زیادی استیل هیچ چیز بهتر از سادگی نیست.سرامیکهای ساده با رنگ های جسورانه استفاده کنید. با این کار شما نگاه ظریف ومدرن خود را حفظ خواهید کرد.

 

بازی با تنالیته یک رنگ در آشپزخانه چوبی

اگر آشپزخانه چوبی دارید یا دست کم از طرح و رنگ چوب در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کرده اید، بهتر است به جای استفاده از رنگ های مختلف برای کاشی بین کابینتی، از سیر و روشن یک رنگ استفاده کنید. کاشی های بین کابینتی را از یک الگو و بافت واحد با رنگ های متفاوت تهیه کنید؛ برای مثال آبی های مختلف را امتحان کنید.

 

سرامیک های عمودی برای دیوارهای آشپزخانه کوتاه

اگر سقف آشپزخانه شما به هر دلیلی کوتاه است، برای دیوارهای بین کابنتی خود به فکر کاشی ها عمودی باشید.چیدمان عمودی سرامیک ها باعث بلندتر نشان دادن سقف می شود. سرامیک یا کاشی براق استفاده کنید تا نور بیش تری را به داخل آشپزخانه بیاورید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: